20. 05. 22 р.
Тема: "Повторення вивченого про прикметник"
1. Повторіть вивчене про прикметник.
1 Робота з текстом. Лексичне моделювання.
Завдання: поширити текст прикметниками. Визначити
рід, число, відмінок прикметника.
Україна
Україна – це … води і … зорі, … сади, … хати,
лани … пшениці, … та … ріки. Україна - … вінок із рути і барвінку. Немає в
світі країни, … і … за Україну. Це … земля.
3. Диктант для шпигуна. Грамотно записати всі слова й утворити всі можливі ступені порівняння.
Легкокрилий, міський, беззахисний, блідо – рожевий, радісний, празький, зелений, жовтогарячий, двоповерховий, дужий – предужий, приміський, синій – синій.
4. Гра "Так" чи "Ні"
1. Прикметник – це службова частина мови?
2. Прикметник означає дію або стан предмета?
3. Прикметник відповідає на питання який? чий? котрий?
4. Прикметник у реченні виступає додатком?
5. Чи згодні ви з тим, що прикметник має три ступені порівняння?
6. Прикметник має три розряди?
7. Прикметник вживається тільки в повній формі?
8. Ступені порівняння прикметника в українській мові мають дві форми?
9. Прикметник не відмінюється за відмінками?
10. Прикметник змінюється за родами і числами?
11. Прикметник має форму кличного відмінка?
12. Прикметник вказує на ознаку предмета?