ЯДС


30. 04. 24 р.
Тема: "Вивчаю українські гори".


Домашнє завдання: с. 119 (розказати про заповідники).





25. 04. 24 р.
Тема: "Знайомлюся з лісостепом".



Домашнє завдання: розповісти про улюблену тварину лісостепу (на вибір).






23. 04. 24 р.
Тема: "Досліджую зону мішаних лісів".


1. Попрацюємо з картою України: с. 116, вправа 1.
2. Розгляньте світлини та дайте відповіді на питання (с. 116, вправа 2).
Домашнє завдання: с. 116, вправа 4.





18. 04. 24 р.
Тема: "Природні зони України".

За допомогою відео ознайомтесь із природними зонами України:


Попрацюйте з підручником:
розгляньте карту природних зон України та дайте відповіді на питання нижче (с. 112, вправа 1).
Домашнє завдання: с. 111, вправа 4 (усно).





17. 04. 24 р.
Тема: "Визначаю форми рельєфу України".



Попрацюємо з підручником:
1) пригадайте основні форми рельєфу (с. 110, вправа 1);
2) назвіть світлину, на якій зображено рівнини (с. 110, вправа 2);
3) складіть усну розповідь за схемою (с. 110-111, вправа 3).
Домашнє завдання: с. 111, вправа 5 (усно).





16. 04. 24 р.
Тема: "Україна на карті світу".

   Ознайомтесь з відео та усно дайте відповіді на питання.



Домашнє завдання: с. 109, вправа 4.




15. 04. 24 р.
Тема: "Масштаб".

Для закріплення понять "план" та "масштаб" попрацюйте з відео.


Робота з підручником:
1) виконайте усно завдання на с. 107, вправа 4;
2) попрацюйте із планом місцевості та дайте відповіді на питання (с. 107, вправа 5).
Домашнє завдання: с. 107, вправа 3.





11. 04. 24 р.
Тема: "Орієнтуюся за допомогою плану місцевості".

Ознайомтеся із правилами зображення місцевості на плані:


Перевірте себе, виконавши вправу 3 на с. 105.

Домашнє завдання: с. 104-105 (повторити).



09. 04. 24 р.
Тема: "Вчуся орієнтуватися на місцевості".

  Дізнайтеся детальніше, як користуватися компасом, щоб орієнтуватися на місцевості.



Для перевірки знань з даної теми пройдіть тестування за посиланням нижче:

Домашнє завдання: с.101, вправа 3, 4.



04. 04. 24 р.
Тема: "Діагностична робота з теми "Природні стихійні лиха".







02. 04. 24 р.
Тема: "Буря".



1. Робота з підручником. Попрацюйте з текстом: с. 94, вправа 1.
2. Гра "Дослідники".
За бажанням, щоб поспостерігати за бурею, можете зробити бурю (шторм) у склянці.



Домашнє завдання: с. 95, вправа 3 (усно).



01. 04. 24 р.
Тема: "Повінь"(Продовження).

Зупиняючи відео, повторіть правила поведінки під час повені.



Перевірте свої знання, пройшовши тестування.






21. 03. 24 р.
Тема: "Повінь".






Робота з підручником:
1. Розкажіть, що вам відомо про повінь (с. 92, вправа 1).
2. Складіть розповідь за схемою (с. 92, вправа 2).
Домашнє завдання: с. 92-93 (виразно читати оповідання та відповідати на питання).


19. 03. 24 р.
Тема: "Селі. Їх наслідки".
Ознайомтеся із селі та їх наслідками в Україні з випусків новин:








Попрацюємо з підручником:
1. Прочитай та перекажи текст про селі (с. 88, вправа 1).
2. За допомогою світлин розкажи про безпеку при селях (с. 88, вправа 2).
3. Ознайомтеся з інформацією на с. 89.
Домашнє завдання: с. 89, вправи 3, 4.





14. 03. 24 р.
Тема: "Град. Його наслідки".

Ознайомтеся з дослідами, з яких ви зрозумієте, як утворюється град.


Попрацюємо з підручником:
1. С. 84, вправа 1 (відгадайте загадки).
2. Порівняйте характеристики дощу та граду. (с. 84, вправа 2)
3. На с. 85, вправа 3 прочитайте текст та виконайте завдання до нього.
Домашнє завдання: розповісти про те, чим небезпечний град та як від нього рятуватися.




12. 03. 24 р.
Тема: "Засуха та її наслідки".
1. Ознайомтесь із презентацією в Вайбері.
2. Розгляньте світлини на с. 82, вправа 1 та дайте відповіді на питання.
3. Прочитайте текст на с. 82. Поміркуйте, в якому кліматичному поясі може бути засуха? Чому?
4. Ознайомтеся із словничком на с. 83.
Домашнє завдання: підготувати розповідь "Як люди борються із засухою?"



11. 03. 24 р.
Тема: "Вивчаю природні стихійні лиха".






   Робота з підручником: розгляньте схему на с. 80, впр. 1.
 Розкажіть, які стихійні лиха можуть відбуватися у вашій місцевості.
    Домашнє завдання: с. 81, вправа 4.


08. 03. 24 р.
Тема: "Діагностична робота. Кліматичні пояси Землі".


Пам'ятайте, у вас тільки 1 спроба і ви обмежені в часі: на виконання роботи даю 40 хв.


07. 03. 24 р.
Тема: "Виготовлення підставки під олівці у формі пінгвіна або котиків".


Також можете скористатися інструкцією в підручнику на с. 77.
Домашнє завдання: повторити с. 46 -77.





06. 03. 24 р.
Тема: "Тваринний світ Антарктики".



1. А тепер пограємо: зберіть назви тварин (с. 76, вправа 1).
2. Прочитайте текст та дайте відповіді на питання (с. 76, вправа 2).
3. Попрацюйте з текстом. (с. 77, вправа 3).
  Домашнє завдання: розповісти про улюблену тваринку Антарктики.



05. 03. 24 р.
Тема: "Рослинний та тваринний світ Антарктики".


Домашнє завдання: с.75, вправа 3 (провести досліди).


 
29. 02. 24 р.
Тема: "Тваринний світ Арктики".


1. Назвіть мешканців Арктики, яких ви упізнали (с. 71, вправа 4).
2. Ознайомтесь, як птахи пристосувались до суворих умов (с. 71, вправа 3).
Домашнє завдання: знайти інформацію в Інтернеті про тварину Арктики, яка найбільше сподобалась.




27. 02. 24 р.
Тема: "Рослинний світ Арктики".
  Ознайомтеся з деякими цікавими фактами про Арктику та з її рослинним світом:


1. На с. 68, вправа 1 прочитайте текст про рослини Арктики. Дайте відповіді на питання.
2. Перевірте себе. Складіть пазли (с. 68, вправа 2).
  Домашнє завдання: розповісти про рослин Арктики.



26. 02. 24 р.
Тема: "Арктичний кліматичний пояс".


1. Попрацюйте з текстом (с. 66, вправа 1).
2. Попрацюйте зі світлинами: знайдіть Арктику. Поясніть свій вибір (с. 66, вправа 2).
3. Дайте відповідь на питання вправи 3 (с. 66).
Домашнє завдання: с. 67, вправа 4 (усно).





22. 02. 24 р.
Тема: "Тваринний світ помірного кліматичного поясу".

1. Повторимо та закріпимо матеріал попередніх уроків. Пройдіть невелике тестування:

1. Клімат змінюється від екватора до полюсів через нерівномірний розподіл

А сонячної енергії;

Б електричної енергії.

2. Клімат не впливає на…

А рельєф земної поверхні;

Б життєдіяльність рослин.

3. Типові для певної місцевості погодні умови, які повторюються з року в рік -

це…

А зміна пір року;

Б клімат.

4. Щоб потрапити в холодний пояс, рухайся від екватора…

А на південь або на північ;

Б на захід або на схід.

5. Широкі смуги, кожна з яких має певний клімат-це…

А висотні пояси;

Б кліматичні пояси.

6. Як називається кліматичний пояс, у якому чітко виражені чотири пори року?

А тропічний;

Б помірний.

2. Угадайте тварин помірного поясу (с. 64, вправа 1).

3. Виконайте письмово вправу 3 на с. 65.

4. Складіть усну розповідь на одну з тем (с. 65, вправа 4).

Домашнє завдання: с. 64-65 (читати), підготувати розповідь про одну із тварин помірного поясу (на вибір).






20. 02. 24 р.
Тема: "Рослинний світ помірного поясу".

1. С. 62, вправа 1 (упізнай і назви дерева).
2. Прочитайте та перекажіть текст.
3. Розкажіть, які рослини можна зустріти у вашій місцевості.
4. С. 63, вправа 2 (виконайте завдання усно).

Домашнє завдання: с. 63, вправа 3 (склади розповідь за схемою).






19. 02. 24 р.
Тема: "Помірний кліматичний пояс".

Ознайомтесь із відео, ставлячи його на паузу.






Домашнє завдання: с. 60 (опрацювати).



13. 02. 24 р.
Тема: "Тропічний кліматичний пояс".

   Чи  знаєте ви, як виглядає пустеля? Ознайомтеся з найвідомішими пустелями тропічного кліматичного поясу:





Домашнє завдання: с. 55, вправа 3 (читати), розповісти про пустелю (на вибір).



09. 02. 24 р.
Тема: "Рослинний світ екваторіального поясу".





1. На с. 50, вправа 2 ознайомтеся з особливостями рослинного світу екваторіальних лісів.
2. Розгляньте світлини та прочитайте про різноманіття рослин у цьому поясі.

Домашнє завдання: підготуйте розповідь про рослину екваторіального лісу (на вибір).




08. 02. 24 р.
Тема: "Екваторіальний кліматичний пояс. Виготовлення листя дерев".


1. Виготовте листя дерев екваторіального лісу за інструкцією на с. 49, вправа 4.
2. А тепер пофантазуйте. Вправа 3 на с. 49 (усно).
Домашнє завдання: с. 48-49 (читати).




06. 02. 24 р.
Тема: "Діагностична робота "Материки та океани".

1. Материк  – це …                                                                

 а) велика ділянка землі, що з усіх боків омивається водою;
б) невелика ділянка суходолу, що з усіх боків омивається водою;
в) ділянка суходолу, яка омивається з трьох боків водою.

2. Пронумеруй назви океанів від найбільшого до найменшого

Атлантичний океан___________

Тихий океан____________

 Північний Льодовитий океан_______________

 Індійський океан________________

3. Пронумеруй материки від найбільшого до найменшого.

Африка ___

Євразія ___

Північна Америка ____

Антарктида ___

Південна Америка ___

Австралія ___

4. На якому материку протікає найдовша річка світу Ніл?

А) Антарктида;                 Б) Африка;                     В) Австралія.

5. На якому материку Великі Озера та Ніагарський водоспад?

А) Південна Америка;       Б) Північна Америка;              В) Африка.

6. На якому материку протікає найповноводніша річка світу Амазонка?

А) Південна Америка;        Б) Євразія;                В) Африка.

7. Встановіть відповідність( з’єднай стрілками)

Тихий                                                           Найменший з океанів планети

Атлантичний                                               Третій за розміром, має  найбагатший           

                                                                       рослинний і тваринний світ

Індійський                                                   Найбільший і найтепліший океан,

                                                                       що не омиває берегів Європи

Північний Льодовитий                               Найсолоніший, другий за розміром океан

 

8. Які частини світу перетинають екватор? Підкресли.

Азія, Африка, Америка, Австралія, Європа, Антарктида

 

9. Покажіть стрілками, які слова другого стовпчика відповідають  кожному слову першого стовпчика.

Пінгвін                              Австралія

Кенгуру                            Антарктида

Анаконда                         Південна Америка

Білий ведмідь                  Африка

Жирафа                            Північна Америка

10. Який з материків заселений найбільше?

а) Америка                 б) Австралія                            в) Євразія

11. Який з материків не заселений?

а) Африка                  б) Австралія                             в) Антарктида

 

12. На контурній карті півкуль познач назви материків та океанів (якщо зможете). Якщо не зможете, то просто перечисліть.







05. 02. 24 р.
Тема: "Застосовую знання про материки".

Повторимо та закріпимо все вивчене про материки.


А тепер гра "Подорож світом"(с. 42).
Домашнє завдання: с. 16-41 (повторити), підготуватися до діагностичної роботи.



01. 02. 24 р.
Тема: "У країні кенгуру".


Робота з підручником: 
1) с. 40, вправа 1 (прочитайте та перекажіть текст);
2) с. 40, вправа 2 (прочитайте та дайте відповіді на питання);
3) ознайомтеся з цікавими фактами про Австралію (с. 40).

Домашнє завдання: перевірте свої знання за допомогою тестування.





31. 01. 24 р.
Тема: "Над Амазонкою і на Вогняній землі".


А тепер попрацюємо з підручником.
1. Прочитайте та перекажіть текст на с. 38, вправа 1.
2. Вправа 2 на с. 39 (усно).
3. Вправа 3 (ознайомтеся з історичною довідкою).
Домашнє завдання: с. 39, вправа 4 (письмово).




30. 01. 24 р.
Тема: "Подорожую Північною Америкою"(продовження).


  Щоб перевірити свої знання з даної теми, пройдіть тестування:


Домашнє завдання: с. 36-37(читати), підготувати цікаві факти про природні явища Північної Америки.



25. 01. 24 р.
Тема: "Подорожую Африкою".

  Продовжуємо знайомитись із особливостями природи Африки".



Для перевірки ваших знань виконайте тест:



Домашнє завдання: с. 30-31 (опрацювати).




24. 01. 24 р.
Тема: ""Вивчаю рослинний і тваринний світ Євразії".
    Сьогодні ми продовжуємо вивчати рослинний і тваринний світ Євразії.


1. Розкажіть за підручником про 
рослинний і тваринний світ Євразії (с. 28).
2. Виконайте вправи 2 і 3 на с. 29 (усно).
Домашнє завдання: розповідати про рослинний і тваринний світ Євразії ; виконати завдання 4 на с. 29 (за бажанням).



23. 01. 24 р.
Тема: "Вивчаю рослинний і тваринний світ Євразії".




1. Для закріплення нового матеріалу розгляньте с. 26 підручника та складіть усну розповідь про тваринний і рослинний світ Євразії.
2. Розв'яжіть задачу на с. 27, вправа 2.
3. Відгадайте природну зону (с. 27, вправа 3).
Домашнє завдання: с. 27, вправа 4 (зробіть виріб у зазначеній послідовності).


18. 01. 24 р.
Тема: "Знайомлюся з Європою".











Домашнє завдання: с.20-21 (опрацювати).


17. 01. 24 р.
Тема: "Наш материк - Євразія".


Опрацюйте с. 18-19 підручника. Ознайомтеся з "рекордами" Євразії.
Домашнє завдання: с. 19, вправа 3 (усно).




16. 01. 24 р.
Тема: "Вивчаємо материки".
Ознайомтесь із відео та закріпіть вивчений матеріал.



Перевірте свої знання за посиланням нижче:


Домашнє завдання: с. 17 (опрацювати), показувати на карті материки та океани.







15. 01. 24 р.
Тема: "Фази місяця".
1. Прочитайте в підручнику казку "Місяць і Кравець" (с. 14, вправа 1).
2. Дайте відповідь на питання в кінці казки.
3. Проведіть спостереження та зробіть висновок (с. 15, вправа 2).
4. Прочитайте правило в блакитній рамочці.
5. Ознайомтесь із відео та розкажіть про фази місяця.


Домашнє завдання: с. 15, вправа 3 (усно).




11. 01. 24 р.
Тема: "Утворення форми рельєфу".





А тепер перевірте, як ви засвоїли матеріал:


Домашнє завдання: с. 10 - 11 (опрацювати).




09. 01. 24 р.
Тема: "Модель Землі. Визначаю полюси і півкулі".
Повторіть вивчений на уроці матеріал:



Перевірте, як ви засвоїли матеріал за посиланням нижче:










21. 12. 23 р.
Тема: "Діагностична робота з теми "Я серед людей".

1. Група  людей, яка складається з чоловіка, жінки, дітей та інших близьких родичів, що живуть разом – це:

а) друзі;                            б) сім’я;                         в) однокласники.

2. Об’єднання людей, згуртованих спільними інтересами, умовами життя, метою – це:

а) вороги;                        б)  сусіди;                        в) спільнота.

3. Чуйне, дружнє ставлення до людей, рослинного і тваринного світу – це:

а) доброта;                        б) байдужість;                 в) сварка.

4. Поміркуй. Що заважає щастю сім’ї ? Випиши ці слова.

Добробут                вірність                     пошана

Зрада                       затишок                    кохання

Турбота                   порада                      байдужість

Сварка                      повага                      піклування

Допомога                 розуміння                хвороба

5. Визнач правильні твердження:



      1)  Спілкуючись в Інтернеті, завжди повідомляй персональні дані.

      2) Будь чемним зі своїми співрозмовниками.



      3) Не відповідай на листи незнайомців.

      4) Під час розмови використовуй слова ввічливості.


      5) Використовуй вебкамеру тільки під час спілкування зі знайомими.

6. Розподіліть обов’язки між членами своєї сім’ї:

Готує їсти  ________________________________________________________.

Прибирає  ________________________________________________________.

Годує тварин ______________________________________________________.

Допомагає вчити уроки ____________________________________________.

Працює на городі _________________________________________________.

7. Запишіть правила поведінки у їдальні

_________________________________________






19. 12. 23 р.
Тема: "Вивчаю ситуації шкільного життя".


А тепер на закріплення вивченого матеріалу пограйте в гру "Так чи ні?".



Домашнє завдання: с. 139, вправа 3.





14. 12. 23 р.
Тема: "Знайомлюся та спілкуюся".




А як же зробити спілкування з іншими людьми приємним?



Домашнє завдання: с. 133, вправа 3.




13. 12. 23 р.
Тема: "Взаємодію з іншими людьми".




А тепер попрацюємо з підручником.
1. На с. 130 прочитайте в словничку визначення слова взаємодія.
2. Виконайте вправи 1 і 2 на с. 130 усно.
3.  Виконайте вправу 3 на с. 131 письмово.
Домашнє завдання: с. 131 вправа 4 (усно).



11. 12. 23 р.
Тема: "Подружнє життя".





А тепер попрацюємо з підручником.
1. Прочитайте вправу 1 на с. 126. Дайте відповідь на запитання.
2. Вправа 2 на с. 126. Виберіть та назвіть відповідні слова.
3. Розв"яжіть задачу (вправа 3).
Домашнє завдання: пройти тестування з мінної безпеки (до кінця тижня).





07. 12. 23 р.
Тема: "Визначаю родинні стосунки".




Домашнє завдання: с. 125, вправи 5, 6 (усно).

 








07. 12. 23 р.
Тема: "Діагностична робота з теми "Я - людина".


1.Кожна людина неповторна .

А)Так.   

Б)Ні.


2.Що ми відносимо до людського «Я».

А)Вміння гарно писати. 

Б)Вміння гарно читати.

В) Зовнішній і внутрішній світ людини.


3.Толерантність-це терпимість і повага до інших людей.

А)Так. 

Б)Ні.


4.У дружному  класі.

А)Поважають один одного.

Б) Байдуже ставляться один  до одного.

В) Не ображають слабших і не глузують один з одного.


5.У дружній сімꞌї  члени родини.

 А) Не звертають увагу один на одного.

 Б) Дбають один про одного.


6. Справжня особистість.

А) Людина яка добре чує  та бачить.

Б) Людина, яка постійно працює над збагаченням свого інтелекту.

В) Людина високої культури, із сильною волею й твердим характером.

 

7. Щоб досягнути успіху в навчанні потрібно.

 А) Не завжди уважно слухати вчителя.

 Б) Намагатися  самостійно виконувати всі домашні завдання.

 В)Якомога частіше грати в комп’ютер.

 Г)Відкладати  на потім справи, які не хочеш робити.

 Д) Читати якомога більше книжок.

 Е) Намагатися бути організованим і наполегливим.


8. Людські чесноти.

А)Сміливість,щедрість,доброта.

Б)Ледачість,жадібність,гордість.

В)Толерантність,неповторність.


9. Булінг це-

А)Доброзичливе ставлення одне до одного.

Б) Приниження, образа, конфлікт.

В) Взаєморозуміння.


10.  Способи розв’язання конфлікту.

А) «Чарівні» слова;

 Б) Компроміс (згода на основі взаємних поступок).

 В) Не усвідомлення й не  визнання власної провини чи неправоти у суперечці.




06. 12. 23 р.
Тема: "Стосунки між людьми (продовження)".









05. 12. 23 р.
Тема: "Стосунки між людьми".

У стосунках між людьми дуже важливим є уникнення конфліктів. Особливо актуальним це є у наш час. Давайте ознайомимося з правилами попередження конфліктів між людьми.



Домашнє завдання: с.121, вправа 3.




30. 11. 23 р.
Тема: "Поліпшую власні вміння".





Домашнє завдання: с. 117, вправа 3 (усно).



28. 11. 23 р.
Тема: "Час як рідкісний ресурс".
Ознайомтесь із відео, починаючи з 1 хвилини, та намалюйте свою кардіограму розпорядку дня. Який можна зробити висновок?





А як ви гадаєте, чи потрібно нам вчитися пунктуальності?

Рефлексія «Навіщо потрібна пунктуальність?»

Однією з ознак успішної людини є пунктуальність. Це вияв поваги до часу іншої людини. 

  • Як ви гадаєте, навіщо потрібно приходити вчасно?
  • А куди слід приходити вчасно?
  • Що буде, якщо ви запізнитеся до школи?
  • Чому люди запізнюються?
  • Що потрібно говорити, якщо запізнився?
  • Що робити, якщо хтось запізнився?
Домашнє завдання: с. 113 (спланувати свій день).





23. 11. 23 р.
Тема: "Мої досягнення".




Домашнє завдання: с. 107, вправа 5 (усно).




21. 11. 23 р.

Тема: "Корисні та шкідливі впливи на вибір безпечної поведінки".

Дуже велику роль у впливі на поведінку дітей нині відіграє інтернет. Що ж треба знати, щоб не піддатися шкідливому впливу інтернету?


1. Розкажіть за схемою в підручнику, що впливає на прийняті вами рішення? 
(с.99, вправа 2).

2. Складіть розповідь за світлинами (с. 99, вправа 3).

Домашнє завдання: с. 99, вправа 4 (усно).



20. 11. 23 р.

Тема: "Вивчаю правила поведінки з підозрілими предметами".

1. Розгляньте ілюстрацію на с. 96, вправа 1  та дайте усно відповіді на питання.

2. Опрацюйте вправу 1 на с. 97. Запам'ятайте ознаки вибухонебезпечних предметів.

3. Ознайомтесь з правилами поводження з ними:



Домашнє завдання: с. 97, вправа 3.





17. 11. 23 р.

Тема: "Безпечна поведінка у громадських місцях".



Домашнє завдання: підготувати розповідь: "Як треба поводитись у громадських місцях".





16. 11. 23 р.

Тема: "Поведінка в автономній ситуації на природі".



Домашнє завдання: с. 92, вправа 2.





15. 11. 23 р.

Тема: "Як поводитися з незнайомими тваринами".



Домашнє завдання: с. 90-91 (опрацювати).





14. 11. 23 р.

Тема: "Безпека під час активного дозвілля".

Повторимо правила безпечного активного відпочинку:


А тепер пограємо в інтерактивну гру. Перевірте свої знання, зупиняючи відео на паузу.


Домашнє завдання: с. 89 (опрацювати).




10. 11. 2023 р.

Тема: "Звернення по допомогу в різні служби".


А тепер попрацюємо з підручником:
1. С. 84, вправа 1 (обчисліть вирази та дізнайтесь номери телефонів служб порятунку).
2. С. 84, вправа 2 (усно).
3. С. 85 (прочитайте правило).
Домашнє завдання: с. 85, вправа 3.





09. 11. 2023 р.

Тема: "Чи небезпечний газ?"




А тепер попрацюємо з підручником:
1) с. 82 - прочитайте правила;
2) с. 82, вправа 2 - доповніть вірш словами з довідки;
3) с. 83, вправа 4.
Домашнє завдання: с. 83, вправа 3 (скласти усну розповідь).





08. 11. 23 р.

Тема: "Пожежна безпека".




Домашнє завдання: с. 80, вправа 3 (усно).






07. 11. 23 р.

Тема: "Вивчаю правила користування джерелами водопостачання".


А тепер подивіться мультфільм та скажіть, який можна зробити висновок?


Домашнє завдання: с. 75, вправа 3.




06. 11. 23 р.

Тема: "Інформація про ситуації, які несуть загрозу життю."


Домашнє завдання: с. 77, вправа 4 (усно).






02. 11. 23 р.

Тема: "Мої духовні та матеріальні цінності".

Спочатку пригадаємо, що таке цінності?

А які ж моральні цінності в житті найважливіші?


Домашнє завдання: с. 75, вправа 7.







31. 10. 23 р.

Тема: "Як зберегти органи смаку і нюху".

Давайте пригадаємо все вивчене про органи чуття людини.




Домашнє завдання: с. 65, вправа 4 (усно).




19. 10. 23 р.

Тема: "Як зберегти зір?"

1. А що ви знаєте про окуляри? Більше про них дізнатись вам допоможе відео:



2. На с. 65, вправа 3 - прочитайте й запам'ятайте правила збереження зору.
3. Поясніть зміст приказок (с. 65, вправа 5).

Домашнє завдання: с. 65, вправа 4.



18. 10. 23 р.

Тема: "Застосовую знання про здоров'я. Підсумковий урок".

Сьогодні ми закріпимо та узагальнимо ваші знання з теми "Здоров'я".


Перевірте свої знання, виконавши тест.

1.     1. Щоб знати, чи нормально ти ростеш і розвиваєшся потрібно:

а)приймаєш вітаміни

б)запитуєш у батьків

в)регулярно проходити медичний огляд

2.     Нігті на ногах треба зрізати

а)щотижня

б)двічі на місяць

в)кожен день

3.     Звички, які погано впливають на стан здоров’я і погіршують стосунки з іншими людьми називаються

а)корисні звички

б)шкідливі звички

в)ігри на подвір’ї

4.     Використання сонячних променів, води і повітря для зміцнення здоров’я – це:

а)загартовування

б)шкідливі звички

в)спорт

5.     Продовж речення.

Стоматолог – це ___________, який лікує ______________.

6.     Розподіли ознаки здоров’я у два рядки.

Гарний настрій, поганий апетит, головний біль, міцний сон, гарний апетит, висока температура.

Здорова людина _______________________________________________________

_____________________________________________________________________

Хвора людина ________________________________________________________

_____________________________________________________________________

 

7.     Познач (V) рядки, в яких є правила столового етикету.

o Сідай до столу з чистими руками

o Користуйся столовими приборами

o Розмовляй під час їди

o Ретельно прожовуй їжу

o Клади лікті на стіл

o Витирай рот рукою

8.     З’єднай стрілками частини прислів’їв.

Здоров’я                               запорука здоров’я.

Чиста вода                           в чистоті міцніє.

Чистота                                для хвороби біда.





17. 10. 23 р.

Тема: "Чи корисна сіль?".

Ми продовжимо на цьому уроці говорити про сіль.

1. Прочитайте про спосіб добування солі на Донеччині. Виконайте вправу 5 на       с. 61.

2. Ознайомтесь із відео та поглибте свої знання про добування солі.


3. Хвилинка-цікавинка. Дізнайтеся цікаві факти про сіль.


Домашнє завдання: с. 61, вправа 4 (скласти усну розповідь про види солі).






12. 10. 23 р.

Тема: "Визначаю страви національної кухні".

Сьогодні ми побуваємо в "музеї" української національної кухні.


Дізнайтеся про особливості приготування українських страв.


Домашнє завдання: спробуйте самостійно приготувати будь-яку страву нашої національної кухні (за бажанням).






10. 10. 23 р.

Тема: "Значення харчування для життя і здоров'я людини".

Давайте пригадаємо правила здорового харчування.


Як же обирати продукти, корисні для здоров'я?
У цьому вам допоможе уміння читати етикетки на продуктах харчування.



Домашнє завдання: с. 49, вправа 4 (скласти меню на день).




09. 10. 23 р.

Тема: "Вплив рухової активності на розвиток організму".

Повторимо вивчене на попередніх уроках. Виконайте завдання:

https://learningapps.org/5938570

А чи корисно для нашого організму активно рухатися? Щоб відповісти на це питання, ознайомтесь із відео:



Опрацюйте в підручнику с. 46 - 47 (усно).
Домашнє завдання: с. 47 (підготувати усну розповідь).



05. 10. 23 р.

Тема: "Інфекційні захворювання".

Ознайомившись із мультфільмом, поглибте ваші знання про інфекційні хвороби.


А для закріплення та узагальнення ваших знань подивіться ще продовження мультфільму "Стань дослідником".


Домашнє завдання:
с. 43. вправа 4 (усно).





04. 10. 23 р.

Тема: "Шкіра: друг чи ворог?"

1. На с. 40 впр. 1 прочитайте текст та скажіть, через який орган нашого тіла найчастіше потрапляють мікроби в наш організм?

2. Ознайомтесь із відео, з якого дізнаєтеся, чому треба мити руки.


3. А тепер дізнайтесь, як правильно мити руки.


4. Якщо є у вас бажання поекспериментувати, зробіть мило власними руками та презентуйте його на наступному уроці. Інструкція до роботи знаходиться на с. 41, вправа 4.
Домашнє завдання: с. 41, вправа 3 (усно).





03. 10. 23 р.

Тема: "Чому ми хворіємо?"

- Як ви гадаєте, що нам допоможе не хворіти?

- Правильно, міцний імунітет.

Ознайомтесь із відео та дізнайтесь, що таке імунітет та як його зміцнити.


Почалася осінь і почався сезон застуд.... 😓 Дізнайтеся із відео, що треба робити, щоб не застудитися.

Домашнє завдання: с. 39, вправа 4 (усно).






28. 09. 23 р.

Тема: "Що впливає на твоє здоров'я".


Перевірте свої знання, виконавши завдання:


         https://learningapps.org/view9939726

Домашнє завдання: с. 35, вправи 4, 5 (усно).



26. 09. 23 р.

Тема: "Діагностична робота з теми "Я дослідник/дослідниця".

1.Продовж речення

Речовина-це…

2.Допиши слово

Молекула води має складну будову: вона утворена із дрібних кулястих частинок. Ці частинки називають….

3.Закінчи речення

Природні тіла і речовини- це…..

Штучні(рукотворні) тіла і речовини- це……

4.Запиши у 2 колонки. У першу тіла, а у другу –речовини.

Гумові чоботи, підвіконня, деревина ,тарілка, аркуш паперу, гума, сніжинка, склянка, пластмаса.

5.Напиши «так» або «ні»

А)Молекули не можна побачити неозброєним оком.

Б)Молекули складаються з атомів

В)Найменшою частиною речовини,що зберігає її властивості, є атоми.

Г)Атоми не визначають властивостей речовини.

Д)Речовина складається з молекул.

6.Зєднай стрілками  стан тіла та розташування молекул.

ТВЕРДИЙ

Молекули рухаються, але обмежено.

РІДКИЙ

Щільно прилягають молекули одна до одної, утворюючи решітку.

ГАЗОПОДІБНИЙ

Молекули розташовані на великій відстані одна від одної. Літають по всьому об’єму речовини.

7.Закінчи речення.

Якщо ти отримав/отримала опік шкіри хімічними речовинами, відразу скажи…

Потримай уражене місце під…

8.Дай відповідь на запитання.

Де розмножуються віруси?

9.Наведи приклад фізичного явища.

10.Наведи приклад хімічного явища.

11.Наведи приклад біологічного явища.

12.Заповни таблицю. Користь чи шкода від опалого листя.

КОРИСТЬ

ШКОДА

 

 

 

 

 

 


21. 09. 23 р.

Тема: "Виготовлення аплікації з опалого листя".

1. Повторіть правила техніки безпеки під час роботи з клеєм та ножицями.


2. Ознайомтеся з інструкцією до виконання роботи.


Бажаю всім успіхів та чекаю фото ваших аплікацій!







19. 09. 23 р.

Тема: "Вчуся розрізняти фізичні та хімічні явища".

Згадайте з попередніх уроків, які явища називаються фізичними. Ознайомтесь із відео та подумайте, яка інформація була для вас новою?


Перегляньте відео про хімічні явища та самостійно зробіть висновок.

Домашнє завдання: с. 25, вправа 4.







14. 09. 2023 р.

Тема: "Бактерії та віруси (продовження).

Ознайомтесь з відео та скажіть, яка інформація була для вас новою.


А тепер попрацюємо з підручником:
1) прочитайте текст вправи 2, с. 18. Перекажіть його.
2) відгадайте загадки (вправа 3, с. 19)
3) розшифруйте слово, користуючись буквами українського алфавіту (впр. 4, с. 19)
Домашнє завдання: вправи 5, 6 на с. 19 (усно).







12. 09. 2023 р.

Тема: "Поводжуся безпечно з речовинами".

Продовжуємо вивчати тему попереднього уроку. 

Ознайомтесь з відео, з якого ви дізнаєтесь про безпечну поведінку в побутових умовах.


    На сторінці 15 прочитайте в рамочці правило, яке потрібно запам"ятати.
    Пригадайте будову ртутного термометра та правила безпеки користування ним (с. 15, вправа 3).
Домашнє завдання: складіть план ваших дій у ситуації, коли розбився ртутний термометр (усно).





11. 09. 23 р.

Тема: "Як людина використовує речовини?"

Давайте пригадаємо, якими бувають речовини?

Ознайомтесь із відео, з якого ви дізнаєтесь, як же люди використовують властивості різних речовин.


Домашнє завдання: с. 4 - 13 (повторити).







05. 09. 23 р.

Тема: "Із чого все складається? Молекули та атоми. Тіла та речовини."

1. Повторіть поняття про тіла та речовини. Яка інформація була для вас новою?


2. А тепер поглибте ваші знання про те, з чого складаються речовини: про молекули та атоми. Сподіваюся, вам буде цікаво. 😄


3. Зробіть висновок: що називається тілами, речовинами, молекулами, атомами?
Домашнє завдання: с. 5, вправа 7 (скласти казку про краплину води).





  З 23 березня по 31 березня - весняні канікули.