Домашнє завдання: с. 119 (розказати про заповідники).
1. Попрацюємо з картою України: с. 116, вправа 1.
Попрацюйте з підручником:
Робота з підручником:
Перевірте себе, виконавши вправу 3 на с. 105.
Попрацюємо з підручником:
Також можете скористатися інструкцією в підручнику на с. 77.
Домашнє завдання: с.75, вправа 3 (провести досліди).
1. Назвіть мешканців Арктики, яких ви упізнали (с. 71, вправа 4).
1. На с. 68, вправа 1 прочитайте текст про рослини Арктики. Дайте відповіді на питання.
1. Попрацюйте з текстом (с. 66, вправа 1).
А сонячної енергії;
Б електричної енергії.
2. Клімат не впливає на…
А рельєф земної поверхні;
Б життєдіяльність рослин.
3. Типові для певної місцевості
погодні умови, які повторюються з року в рік -
це…
А зміна пір року;
Б клімат.
4. Щоб потрапити в холодний
пояс, рухайся від екватора…
А на південь або на північ;
Б на захід або на схід.
5. Широкі смуги, кожна з яких
має певний клімат-це…
А висотні пояси;
Б кліматичні пояси.
6. Як називається кліматичний
пояс, у якому чітко виражені чотири пори року?
А тропічний;
Б помірний.
2. Угадайте тварин помірного поясу (с. 64, вправа 1).
3. Виконайте письмово вправу 3 на с. 65.
4. Складіть усну розповідь на одну з тем (с. 65, вправа 4).
Домашнє завдання: с. 64-65 (читати), підготувати розповідь про одну із тварин помірного поясу (на вибір).
1. Виготовте листя дерев екваторіального лісу за інструкцією на с. 49, вправа 4.
1. Материк – це …
а) велика ділянка землі, що з усіх боків
омивається водою;
б) невелика ділянка суходолу, що з усіх боків омивається водою;
в) ділянка суходолу, яка омивається з трьох боків водою.
2. Пронумеруй назви океанів від найбільшого до найменшого
Атлантичний
океан___________
Тихий
океан____________
Північний Льодовитий океан_______________
Індійський океан________________
3. Пронумеруй материки від найбільшого до найменшого.
Африка
___
Євразія
___
Північна
Америка ____
Антарктида
___
Південна
Америка ___
Австралія
___
4. На якому материку протікає найдовша річка світу Ніл?
А)
Антарктида; Б) Африка; В) Австралія.
5. На якому материку Великі Озера та Ніагарський водоспад?
А)
Південна Америка; Б) Північна
Америка; В) Африка.
6. На якому материку протікає найповноводніша річка світу
Амазонка?
А)
Південна Америка; Б) Євразія; В) Африка.
7. Встановіть
відповідність( з’єднай стрілками)
Тихий Найменший
з океанів планети
Атлантичний Третій за розміром, має найбагатший
рослинний і тваринний світ
Індійський Найбільший і найтепліший океан,
що не омиває берегів Європи
Північний Льодовитий Найсолоніший, другий за розміром
океан
8.
Які частини світу перетинають екватор? Підкресли.
Азія, Африка, Америка, Австралія, Європа, Антарктида
9. Покажіть стрілками, які слова другого стовпчика відповідають кожному слову першого стовпчика.
Пінгвін
Австралія
Кенгуру
Антарктида
Анаконда
Південна Америка
Білий
ведмідь Африка
Жирафа
Північна
Америка
10. Який з материків заселений найбільше?
а)
Америка б) Австралія в) Євразія
11. Який з материків не заселений?
а)
Африка б) Австралія в) Антарктида
12. На контурній карті півкуль познач назви материків та океанів (якщо зможете). Якщо не зможете, то просто перечисліть.
А тепер гра "Подорож світом"(с. 42).
Робота з підручником:
А тепер попрацюємо з підручником.
Щоб перевірити свої знання з даної теми, пройдіть тестування:
1. Розкажіть за підручником про рослинний і тваринний світ Євразії (с. 28).
Опрацюйте с. 18-19 підручника. Ознайомтеся з "рекордами" Євразії.
Домашнє завдання: с. 15, вправа 3 (усно).
А тепер перевірте, як ви засвоїли матеріал:
1. Група людей, яка складається з чоловіка, жінки,
дітей та інших близьких родичів, що живуть разом – це:
а) друзі; б) сім’я; в) однокласники.
2. Об’єднання людей, згуртованих
спільними інтересами, умовами життя, метою – це:
а) вороги; б) сусіди; в) спільнота.
3. Чуйне, дружнє ставлення до людей,
рослинного і тваринного світу – це:
а) доброта; б) байдужість; в) сварка.
4. Поміркуй. Що заважає щастю сім’ї ? Випиши ці слова.
Добробут вірність пошана
Зрада затишок кохання
Турбота порада байдужість
Сварка повага піклування
Допомога розуміння хвороба
5. Визнач правильні твердження:
1) Спілкуючись в Інтернеті, завжди
повідомляй персональні дані.
2) Будь чемним зі своїми співрозмовниками.
3) Не відповідай на листи незнайомців.
4) Під час розмови використовуй слова
ввічливості.
5) Використовуй вебкамеру тільки під час
спілкування зі знайомими.
6. Розподіліть обов’язки між членами
своєї сім’ї:
Готує їсти
________________________________________________________.
Прибирає
________________________________________________________.
Годує тварин
______________________________________________________.
Допомагає вчити уроки
____________________________________________.
Працює на городі
_________________________________________________.
7. Запишіть правила поведінки у
їдальні
1.Кожна людина неповторна .
А)Так.
Б)Ні.
2.Що ми відносимо до людського «Я».
А)Вміння гарно писати.
Б)Вміння гарно читати.
В) Зовнішній і внутрішній світ людини.
3.Толерантність-це терпимість і повага до інших людей.
А)Так.
Б)Ні.
4.У дружному класі.
А)Поважають один одного.
Б) Байдуже ставляться один до одного.
В) Не ображають слабших і не глузують один з одного.
5.У дружній сімꞌї члени родини.
А) Не звертають увагу один на одного.
Б) Дбають один про одного.
6. Справжня особистість.
А) Людина яка добре чує та бачить.
Б) Людина, яка постійно працює над збагаченням свого інтелекту.
В) Людина високої культури, із сильною волею й твердим характером.
7. Щоб досягнути успіху в навчанні потрібно.
А) Не завжди уважно слухати вчителя.
Б) Намагатися самостійно виконувати всі домашні завдання.
В)Якомога частіше грати в комп’ютер.
Г)Відкладати на потім справи, які не хочеш робити.
Д) Читати якомога більше книжок.
Е) Намагатися бути організованим і наполегливим.
8. Людські чесноти.
А)Сміливість,щедрість,доброта.
Б)Ледачість,жадібність,гордість.
В)Толерантність,неповторність.
9. Булінг це-
А)Доброзичливе ставлення одне до одного.
Б) Приниження, образа, конфлікт.
В) Взаєморозуміння.
10. Способи розв’язання конфлікту.
А) «Чарівні» слова;
Б) Компроміс (згода на основі взаємних поступок).
В) Не усвідомлення й не визнання власної провини чи неправоти у суперечці.
Домашнє завдання: с. 117, вправа 3 (усно).
Рефлексія «Навіщо потрібна пунктуальність?»
Однією з ознак успішної людини є пунктуальність. Це вияв поваги до часу іншої людини.
- Як ви гадаєте, навіщо потрібно приходити вчасно?
- А куди слід приходити вчасно?
- Що буде, якщо ви запізнитеся до школи?
- Чому люди запізнюються?
- Що потрібно говорити, якщо запізнився?
- Що робити, якщо хтось запізнився?
21. 11. 23 р.
Тема: "Корисні та шкідливі впливи на вибір безпечної поведінки".
Дуже велику роль у впливі на поведінку дітей нині відіграє інтернет. Що ж треба знати, щоб не піддатися шкідливому впливу інтернету?
1. Розкажіть за схемою в підручнику, що впливає на прийняті вами рішення? (с.99, вправа 2).
2. Складіть розповідь за світлинами (с. 99, вправа 3).
Домашнє завдання: с. 99, вправа 4 (усно).
20. 11. 23 р.
Тема: "Вивчаю правила поведінки з підозрілими предметами".
1. Розгляньте ілюстрацію на с. 96, вправа 1 та дайте усно відповіді на питання.
2. Опрацюйте вправу 1 на с. 97. Запам'ятайте ознаки вибухонебезпечних предметів.
3. Ознайомтесь з правилами поводження з ними:
17. 11. 23 р.
Тема: "Безпечна поведінка у громадських місцях".
16. 11. 23 р.
Тема: "Поведінка в автономній ситуації на природі".
15. 11. 23 р.
Тема: "Як поводитися з незнайомими тваринами".
14. 11. 23 р.
Тема: "Безпека під час активного дозвілля".
Повторимо правила безпечного активного відпочинку:
10. 11. 2023 р.
Тема: "Звернення по допомогу в різні служби".
09. 11. 2023 р.
Тема: "Чи небезпечний газ?"
08. 11. 23 р.
Тема: "Пожежна безпека".
07. 11. 23 р.
Тема: "Вивчаю правила користування джерелами водопостачання".
06. 11. 23 р.
Тема: "Інформація про ситуації, які несуть загрозу життю."
02. 11. 23 р.
Тема: "Мої духовні та матеріальні цінності".
Спочатку пригадаємо, що таке цінності?
31. 10. 23 р.
Тема: "Як зберегти органи смаку і нюху".
Давайте пригадаємо все вивчене про органи чуття людини.
19. 10. 23 р.
Тема: "Як зберегти зір?"
1. А що ви знаєте про окуляри? Більше про них дізнатись вам допоможе відео:
Домашнє завдання: с. 65, вправа 4.
18. 10. 23 р.
Тема: "Застосовую знання про здоров'я. Підсумковий урок".
Сьогодні ми закріпимо та узагальнимо ваші знання з теми "Здоров'я".
1. 1. Щоб знати, чи нормально ти ростеш і розвиваєшся потрібно:
а)приймаєш вітаміни
б)запитуєш у батьків
в)регулярно проходити медичний
огляд
2.
Нігті на ногах треба зрізати
а)щотижня
б)двічі на місяць
в)кожен день
3.
Звички, які погано впливають на стан здоров’я і
погіршують стосунки з іншими людьми називаються
а)корисні звички
б)шкідливі звички
в)ігри на подвір’ї
4.
Використання сонячних променів, води і повітря для
зміцнення здоров’я – це:
а)загартовування
б)шкідливі звички
в)спорт
5.
Продовж речення.
Стоматолог – це ___________, який
лікує ______________.
6.
Розподіли ознаки здоров’я у два рядки.
Гарний настрій, поганий апетит,
головний біль, міцний сон, гарний апетит, висока температура.
Здорова людина
_______________________________________________________
_____________________________________________________________________
Хвора людина ________________________________________________________
_____________________________________________________________________
7. Познач (V) рядки, в яких є правила столового етикету.
o Сідай до столу з чистими руками
o Користуйся столовими приборами
o Розмовляй під час їди
o Ретельно прожовуй їжу
o Клади лікті на стіл
o Витирай рот рукою
8. З’єднай стрілками
частини прислів’їв.
Здоров’я запорука
здоров’я.
Чиста вода в чистоті міцніє.
Чистота для хвороби біда.
17. 10. 23 р.
Тема: "Чи корисна сіль?".
Ми продовжимо на цьому уроці говорити про сіль.
1. Прочитайте про спосіб добування солі на Донеччині. Виконайте вправу 5 на с. 61.
2. Ознайомтесь із відео та поглибте свої знання про добування солі.
12. 10. 23 р.
Тема: "Визначаю страви національної кухні".
Сьогодні ми побуваємо в "музеї" української національної кухні.
10. 10. 23 р.
Тема: "Значення харчування для життя і здоров'я людини".
Давайте пригадаємо правила здорового харчування.
Домашнє завдання: с. 49, вправа 4 (скласти меню на день).
09. 10. 23 р.
Тема: "Вплив рухової активності на розвиток організму".
Повторимо вивчене на попередніх уроках. Виконайте завдання:
https://learningapps.org/5938570
А чи корисно для нашого організму активно рухатися? Щоб відповісти на це питання, ознайомтесь із відео:
05. 10. 23 р.
Тема: "Інфекційні захворювання".
Ознайомившись із мультфільмом, поглибте ваші знання про інфекційні хвороби.
04. 10. 23 р.
Тема: "Шкіра: друг чи ворог?"
1. На с. 40 впр. 1 прочитайте текст та скажіть, через який орган нашого тіла найчастіше потрапляють мікроби в наш організм?
2. Ознайомтесь із відео, з якого дізнаєтеся, чому треба мити руки.
03. 10. 23 р.
Тема: "Чому ми хворіємо?"
- Як ви гадаєте, що нам допоможе не хворіти?
- Правильно, міцний імунітет.
Ознайомтесь із відео та дізнайтесь, що таке імунітет та як його зміцнити.
Домашнє завдання: с. 39, вправа 4 (усно).
28. 09. 23 р.
Тема: "Що впливає на твоє здоров'я".
26. 09. 23 р.
Тема: "Діагностична робота з теми "Я дослідник/дослідниця".
1.Продовж речення
Речовина-це…
2.Допиши слово
Молекула води має складну будову: вона утворена із дрібних кулястих частинок. Ці частинки називають….
3.Закінчи речення
Природні тіла і речовини- це…..
Штучні(рукотворні) тіла і речовини- це……
4.Запиши у 2 колонки. У першу тіла, а у другу –речовини.
Гумові чоботи, підвіконня, деревина ,тарілка, аркуш паперу, гума, сніжинка, склянка, пластмаса.
5.Напиши «так» або «ні»
А)Молекули не можна побачити неозброєним оком.
Б)Молекули складаються з атомів
В)Найменшою частиною речовини,що зберігає її властивості, є атоми.
Г)Атоми не визначають властивостей речовини.
Д)Речовина складається з молекул.
6.З’єднай стрілками стан тіла та розташування молекул.
ТВЕРДИЙ
Молекули рухаються, але обмежено.
РІДКИЙ
Щільно прилягають молекули одна до одної, утворюючи решітку.
ГАЗОПОДІБНИЙ
Молекули розташовані на великій відстані одна від одної. Літають по всьому об’єму речовини.
7.Закінчи речення.
Якщо ти отримав/отримала опік шкіри хімічними речовинами, відразу скажи…
Потримай уражене місце під…
8.Дай відповідь на запитання.
Де розмножуються віруси?
9.Наведи приклад фізичного явища.
10.Наведи приклад хімічного явища.
11.Наведи приклад біологічного явища.
12.Заповни таблицю. Користь чи шкода від опалого листя.
КОРИСТЬ
ШКОДА
21. 09. 23 р.
Тема: "Виготовлення аплікації з опалого листя".
1. Повторіть правила техніки безпеки під час роботи з клеєм та ножицями.
19. 09. 23 р.
Тема: "Вчуся розрізняти фізичні та хімічні явища".
Згадайте з попередніх уроків, які явища називаються фізичними. Ознайомтесь із відео та подумайте, яка інформація була для вас новою?
Перегляньте відео про хімічні явища та самостійно зробіть висновок.
14. 09. 2023 р.
Тема: "Бактерії та віруси (продовження).
Ознайомтесь з відео та скажіть, яка інформація була для вас новою.
12. 09. 2023 р.
Тема: "Поводжуся безпечно з речовинами".
Продовжуємо вивчати тему попереднього уроку.
Ознайомтесь з відео, з якого ви дізнаєтесь про безпечну поведінку в побутових умовах.
11. 09. 23 р.
Тема: "Як людина використовує речовини?"
Давайте пригадаємо, якими бувають речовини?
05. 09. 23 р.
Тема: "Із чого все складається? Молекули та атоми. Тіла та речовини."
1. Повторіть поняття про тіла та речовини. Яка інформація була для вас новою?