03. 04. 24 р.
Тема: "Діагностична робота з теми "Прислівник".
1. Вибери групу слів, яку складають тільки прислівники:
а) веселий, ясно, ніжний:
б) дружно, весело, щиро;
в) сміливий, слово, чудовий.
2. У реченні прислівники найчастіше
зв’язані з:
а) іменниками;
б) прикметниками;
в) дієсловами.
3.Вибери рядок, у якому прислівники
відповідають
на питання коли? :
а) сьогодні, вчора,
завтра;
б) угорі, позаду,
посередині;
в) швидко, низько,
прямо.
4. Утвори прислівники:
Далекий
-___________________,
ніч
-________________________,
швидкий
-___________________,
зима -
______________________.
5. Добери до поданих прислівників:
антоніми синоніми
Вгору - ______________,
радісно -______________,
важко -_______________,
охайно -_______________,
повільно -_____________,
лагідно -_______________.
6.Побудуй словосполучення.
Читати
(як?)_____________________________,
розцвітати
(коли?)_________________________,
розливається ( де?)
________________________.
7. Пошир речення прислівниками, поданими у дужках і запиши текст.
... дихає вільна земля. Вітерець ... колише свіжі запашні трави, ... перебирає листочки на гілках дерев, ... гойдає стебельце квітів. Пагорби ... вкриті червоними тюльпанами.
Як жар горять вони ... .
(Легко, ніжно, ледь-ледь, вільно, навкруги, скрізь)
14. 03. 24 р.
Тема: "Діагностична робота з теми "Дієслово".
1. Дієслово – це частина мови, яка:
А) означає назву предмета і відповідає на питання хто? що?
Б) називає ознаку предмета і відповідає на питання який? яка? яке?
В) означає дію предмета і відповідає на питання що робити? що робив? що робить? що буде робити?
2. Дієслова минулого часу відповідають на питання:
А) що робили? що зробили?
Б) що робити? що зробити?
В) що роблять? що зроблять?
3. У неозначеній формі вжиті дієслова:
А) працює, розмовляє, пише;
Б) працював, розмовляв, писав;
В) працювати, розмовляти, писати.
4. У реченні дієслово найчастіше буває:
А) підметом;
Б) присудком;
В) другорядним членом речення.
5. Познач речення, у якому присудок виражений дієсловом теперішнього часу:
А) Луг лежить, неначе барвистий килим.
Б) Навкруги розкинулись простори рідної землі.
В) Загуркоче перший весняний грім.
6. Прочитай. Випиши дієслова теперішнього часу. Визнач їх особу та число.
Зразок: Цвіте – 3 ос., одн.
У високій траві ростуть лісові дзвіночки. Я дуже люблю ці квіти. Їх ніжний запах приваблює бджілок. Дивишся на них і радієш.
7. Спиши. Встав пропущені букви.
Нос..мо, плач..мо, чека..мо, колиш..ш, каж..ш, твор..мо, хвал..шся, рост..мо, мерзн..ш, біга..те.
8. Прочитай текст. Спиши та встав пропущені дієслова. Добери заголовок.
Незабаром _________ весна. Вона ________ у зелене вбрання дерева, кущі, трави. Теплим промінням сонечко ________ землю. Із вирію _________ птахи. Вони ________ веселі пісні. Люди будуть _________ на городах, полях, у садах.
29. 02. 24 р.
Тема: "Діагностичне списування".
Калина
Бабуня (Н/н)астя нічого так не любить, як садити дер(и/е)во. Вона каже:
- Завжди знайде(тьс/ц)я місце, де його (по)садити. А хто за це (не)дбає, той або байдужий, або сліпий до краси.
Коло бабуниної хати ростуть вишні. За порогом повно квітів. (Ліво)руч від хвіртки - куч(и/е)рявий бузок. А (право)руч – явори.
Позаторік бабуня (при)несла (з)лісу й (по)садила під вікном тонке дер(и/е)вце. (До)глядала його, (під)ливала. Воно (при)йнялося. Але першої в(и/е)сни (не)цвіло. Тільки з(и/е)л(и/е)ніло. Другої в(и/е)сни викинуло білі кит(е/и)ці. Усі (по)бачили, що це – калина.
21. 02. 24 р.
Тема: "Розвиток мовлення. Стислий переказ тексту. В гостях у весни".
Прослухайте текст двічі та напишіть його стислий переказ.
18. 01. 24 р.
Тема: "Відмінювання прикметників чоловічого роду".
Якщо ви виконали всі завдання, домашнього завдання вам не буде. 😉
17. 01. 24 р.
Тема: "Початкова форма прикметників".
Домашнє завдання: с. 19 - 21 (чит. та переказ. казку), с. 19 (вивчити правило).
11. 01. 24 р.
Тема: "Змінювання прикметників за числами та родами".
Якщо ви виконали всі завдання з відеоуроку, то домашнього завдання вам не буде. 😉
20. 12. 23 р.
Тема: "Діагностична робота з теми "Іменник".
1. Відмінювання іменників за відмінками – це …
а) відмінювання за родами;
б) відмінювання за числами;
в) відмінювання за питаннями.
2. Запиши іменники
у початковій формі. Визнач їх рід.
Грибів, партами, річок, роги, нозі, медом, хмари.
_______________________________________________________________
3.До поданих слів добери
слова – антоніми.
Вечір-_________
доброта
-_________________
тиша -________________
старість - _____________
друг -____________
мовчання - _____________
4.До поданих іменників добери слова – синоніми.
Будинок -_____________
друг -_______________
батько -_______________
5. Записати іменники у давальному відмінку.
Учень Петренко - _____________________________
Добродій Сергій Миколайович -
____________________________
Пан Василь - ________________________________
Брат Олег- _______________________________
6. Записати іменники у орудному відмінку.
Свіжість-_______________
радість -______________
медаль -___________
любов-____________
зелень
-_________________
піч-
_________________
верф -______________
відповідь- ______________
ніч-________________
7. Прочитайте
слова, з кожним з них склади кілька
речень, використовуючи це слово у різних значеннях. Ніжка, голки.
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
8. Підкреслити іменники.
Визначити відмінки іменників, їх рід, число.
Лячно зайчикові у зимовому лісі. Оленка дала подрузі
книгу. На вокзалі родина зустрічала маму. Матуся годувала немовля кашею. По
небу плив молодий місяць. Осінні холоди завдали клопотів пташкам. В джерелах
чистих б’є вода з глибин. Під кущем хлопці знайшли їжака.
06. 12. 23 р.
Тема: "Діагностична робота. Списування".
Списати текст без помилок, каліграфічно, охайно.
РІДКІСНА ГОСТЯ
Діти жили в селі недалеко від лісу. На узліссі під ялинкою вони влаштували пташину їдальню. Гілки ялини захищали годівницю від завірюхи. Їжу для птахів діти готували з осені. Сьогодні діти йшли вузькою стежиною відвідати друзів. На скатертині снігу видно лисячі, пташині сліди. У будиночку вже снідала синиця. З гущавини лісу летіла до годівниці зграйка щиглів. Раптом на верхівці ялини з’явилася білка. Звірятко огляділося навкруги і стрибнуло на пташиний будиночок. Рідкісна гостя вправно стала об’їдати ягідки з горобини.
10. 11. 2023 р.
Тема: "Діагностична робота".
1
Розподіліть та
запишіть окремо слова: однозначні та багатозначні. Крило, парта, голова,
журавель, каструля, борщ, ніс, диктант.
Однозначні
слова |
Багатозначні
слова |
|
|
2. Запиши словосполучення в таблицю: Гострий розум, тепла куртка, кам¢яне серце, світлі думки, діти співають,
залізний стовп, час йде, солодкий цукор.
Пряме
значення |
Переносне
значення |
|
|
3. Запишіть
слова у таблицю: скіпка, аватарка, блог, хура, гаплик, дзиґлик, меседж, спам.
Застарілі
слова |
Неологізми (нові) |
|
|
4. Як називаються слова близькі за значенням :
а) синоніми;
б) антоніми;
в) споріднені слова.
З¢єднай слова, близькі за значенням.
Мати
цінний
великий ненька
дорогий чималий
каже малюк
дитина говорить
5. З
поданих слів утворіть, де можливо, пари антонімів: Веселитися, сумний, півень, добро, злий, сумувати, високий
жінка, зло, курка, чоловік, низький, чужий, рідня, рідний.
6. З’єднайте фразеологізми з їх значенням.
Задирати носа –
Водою не розлити- Голова варить - Хоч голки збирай - Ноги на плечі - Довідка: тікати, зазнаватися, дуже світло, міцна дружба, розумний.
7. Складіть
і запишіть два речення зі словом коса у прямому та переносному значеннях.
Результат діагностичної роботи
Самоаналіз (познач +(як тобі було виконувати роботу)
Мені було дуже легко |
|
Мені була потрібна допомога |
|
Мені було дуже важко |
|
06. 11. 2023 р.
Тема: "Розвиток зв'язного мовлення. Складання зв'язних висловлювань за поданим зачином та кінцівкою".
16. 10. 23 р.
Тема: "Розвиток мовлення. Передбачаю наслідки."