12. 05. 22 р.
Тема: "М. Рильський. Краса рідної природи й відтворення її поетом засобами поетичної мови. "Дощ", "Осінь-маляр із палітрою пишною..."
2. Робота з літературознавчими термінами.
- Пригадайте, які художні засоби надають літературним
творам образності? Епітети – художні
означення (відповідають на запит. який?). Метафора – це образ, що заснований на
вживанні слів у переносному значенні. Порівняння – це один з художніх засобів,
у якому один предмет, подія зіставляються з іншими.
- Поміркуйте, чому автор називає передмістя зголоднілими?
3. Робота над поезією «Осінь – маляр із палітрою пишною"
4.Заповнення
таблиці (в зошиті)
- Які зорові та слухові образи допомагають
відчути красу осені?
Зорові
образи (колір) |
|
Слухові
образи (звук) |
|
5. Вивчіть вірш М Рильського, який найбільше сподобався, напам"ять. Надішліть відео для оцінювання.