04. 05. 22 р.
Тема: "Чергування приголосних звуків".
1. Ознайомтесь із відео, усно виконуючи завдання.
3. Завдання: поставити подані слова у формі кличного відмінка. Підкреслити букви, що позначають звуки, які чергуються.
Козак, пастух, друг, Явтух, язик, птах.
4. Творча робота.
Завдання: утворити від кожного поданого дієслова форму першої особи однини. Підкреслити букви, що позначають звуки, які чергуються.
Їздити, носити, ловити, любити, казати, мостити, летіти, вертіти, просити, гладити, пустити, робити, терпіти, котити, кликати.
Завдання: замінити виділені слова прикметниками й записати їх. Підкреслити букви, що передають чергування приголосних звуків.
Зошит Ольги, звіт за рік, знаки на дорогах, мастити хліб, борошно з пшениці, пісок при березі.
5. Творча робота 2.
Завдання: до поданих слів дібрати спільнокореневі, щоб відбулося чергування приголосних. Скласти з ними словосполучення. З трьома словосполученнями скласти речення. Якщо можливо, об’єднати ці речення у зв’язний текст.
Сміх, пух, нога, око, сонце, ворог, стерегти, бігти, спати, зломити, їздити, просити.