17. 02. 22 р.
Сімнадцяте лютого
Класна робота
Б. Лепкий. "Мишка". Збереження загальнолюдських цінностей - необхідна умова життя в суспільстві
1. Виразне читання твору «Мишка…» в особах
2. Бесіда за змістом прочитаного
1.
Яка тема твору?
2.
Яка ідея твору?
3.
Чому, на вашу думку, твір має підзаголовок «Казка для
дітей: для малих і великих»? Свої міркування аргументуйте.
4.
Що вам здалося смішним, а що — трагічним? Чому?
5.
Чи можна твір вважати літературною казкою? Що у творі
було реальним, а що фантастичним?
6.
Які почуття у вас виникли до жінки, яка просила
молока в господарки?
7.
Яким ви уявляєте життя цієї жінки?
8.
Чому господарка відмовила жінці в її проханні? Чому
вона збрехала?
9.
Чому мишка не лишилася в будинку?
1 У кого
цінності були справжніми, а в кого вони виявилися фальшивими?
3. Вибірково‑асоціативний диктант
ü Запишіть тільки
ті слова, якими можна охарактеризувати мишку. Смілива, делікатна, боягузлива,
щедра, справедлива, горда, весела, мудра, пихата, кмітлива, досвідчена,
турботлива, жорстока, легковажна, серйозна, самовпевнена.
4. Гра «Четверте зайве»
ü Знайдіть
«четверту зайву» особистісну рису героїв казки, поясніть свій вибір.
Мишка |
чесна |
справедлива |
байдужа |
співчутлива |
Господар |
жадібний |
чесний |
підлий |
злий |
Господарка |
брехлива |
жадібна |
співчутлива |
байдужа |