24. 02. 22 р.
Тема: "Групи слів за значенням. Омоніми, синоніми".
1. Перегляньте відео, усно відповідаючи на питання.
2. Виконайте завдання.
Лелека
Ходить бузько по мочарах
У червоних чоботятах,
Дивиться в прозору воду,
Ганить жаб’ячу породу…
Десь читав я, що французи
Жаб їдять, як чорногузи.
Але в них ті жабенята – тільки на великі свята…
Геть ненависну дієту!
Краще їсти з очерету
Листя! Все! Доволі! Крапка!
Втім, поглянув – скаче жабка.
Ось вона! – завмер лелека…
І дієту він ламає:
Клац! – і жабки вже немає. ( Д.Павличко).
2) Розв’язати задачу/
Одного разу на гуртку малювання вчитель загадав дітям намалювати з пам'яті два предмети: першому ряду – лисичку, другому – косу. Стежачи за роботою, учитель виявив, що учні кожного ряду малюють не той самий предмет, а різні предмети. Скільки предметів малювали діти? Чому таке трапилось? Що малювали гуртківці?
3) Відгадати загадку. Знайдіть у ній антоніми. З якою метою автор використовує їх?
Хоч не солодкий,
Та дуже смачний.
Хоч і дешевий,
Проте дорогий.
Сядеш обідать,
А він на столі.
Люблять його
І дорослі й малі! М. Білецький