14. 01. 21 р. і 15. 01. 21 р.
Тема: "Г. Тютюнник. "Климко". Морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних".
1. Проблемне завдання:
Ви добре проаналізуєте зміст твору і спробуєте зробити висновок : Що є спільного у сюжеті твору «Климко» із сюжетом сьогоднішніх подій в Україні ?
2. Ознайомтесь із відео, усно виконуючи завдання.
2. Робота з підручником. Прочитайте с.152 - 179.Який висновок можна зробити? Яким був Климко?
-Зробіть висновок про
те, як жилося дітям війни у роки страшного лихоліття.
-Що для них було
основним у житті?
-Що робили діти для
того, щоб війна закінчилася якнайшвидше?
- Чому дитина ,
позбавлена в житті всього, поспішає творити добро?
- Що означає ім’я хлопчика? Чи випадково автор так назвав свого героя?
- Чи є в образі
Климка таке, що притаманне іншим дітям?
-У чому полягає відмінність хлопчика від інших персонажів?
-Діти, порівняйте
умови вашого життя з життям Климка.
-Пам’ятайте, не все в цьому житті вимірюється статками і грішми. Щастя не в
телефонах і планшетах, не в дорогому і модному одязі….
Домашнє завдання: дочитати повість "Климко", написати міні-твір (відповідь на останнє питання про щастя).