середа, 13 січня 2021 р.

7-А і 7-Б класи Українська література

 14. 01. 21 р. і 15. 01. 21 р.

Тема: "Г. Тютюнник. "Климко". Морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних".

1. Проблемне завдання:

Ви добре проаналізуєте зміст твору і спробуєте зробити висновок : Що є спільного у сюжеті твору «Климко» із сюжетом сьогоднішніх подій в Україні ?

 2. Ознайомтесь із відео, усно виконуючи завдання.

2. Робота з підручником. Прочитайте с.152 - 179.
3. Висновок (усно)

Який висновок можна зробити? Яким був Климко?

-Зробіть висновок про те, як жилося дітям війни у роки страшного лихоліття.

-Що для них було основним у житті?

-Що робили діти для того, щоб війна закінчилася якнайшвидше?

- Чому дитина , позбавлена в житті всього, поспішає творити добро?

- Що означає імя хлопчика? Чи випадково автор так назвав свого героя?

- Чи є в образі Климка таке, що притаманне іншим дітям?                              

-У чому полягає відмінність хлопчика від інших персонажів?

-Діти, порівняйте умови вашого життя  з життям Климка.  

-Памятайте, не все в цьому житті вимірюється статками і грішми. Щастя не в телефонах і планшетах, не в дорогому і модному одязі….

Домашнє завдання: дочитати повість "Климко", написати міні-твір (відповідь на останнє питання про щастя).


  З 23 березня по 31 березня - весняні канікули.