20. 01. 21 р.
Тема: "Відмінювання власне кількісних числівників (закріплення матеріалу)".
Для повторення вивченого матеріалу перегляньте презентацію, усно заповнюючи таблицю.
1.
Виконання
тренувальних вправ.
Завдання 1: утворити за
поданим зразком власне кількісні, збірні, дробові, порядкові числівники.
Зразок: 2 – два – двоє – одна друга – другий.
4, 6, 8, 9, 11,
14, 30.
2. Розподільний диктант.
Завдання: записати
числівники у дві колонки: в першу – кількісні, у другу – порядкові.
Двадцять п’ять, п’ять восьмих, сімнадцятий, шестеро, четвертого, сто,
три дев’тих, одинадцятеро, дев’ятий, вісімдесят, семисотий,
чотириста, тринадцятий.
3. 3. Досліджування
– відновлення. (усно)
Завдання:
відновити фразеологізми, вставляючи замість крапок числівники, визначити розряди
за значеннями. Розтлумачити відновлені звороти.
1)
…. смертям не бувати.
2)
… вода на киселі.
3)
… мішків гречаної вовни.
4)
… вал.
5)
… півні.
6)
… п’ятниць на тиждень.
4. Розгадай ребус (за бажанням).
Пі 2 л; мі 100;
смор 1 на; під 3 мати; 100 янка; г 1 а; ві 3 на; ак 3 са.
Домашнє завдання: п. 35 (повторити), впр. 317 (письмово).