20 квітня 2022 р.
Тема: "Види дієслів. Перехідні й неперехідні дієслова."
1. Перегляньте відео, усно виконуючи завдання.
1. Завдання: записати речення, визначити
перехідність дієслів.
Грамотний уміє читати і рядки, і між рядками. Наука і
труд добрі плоди дають. Щоб правду знати, треба книжку читати. Не вчи орла
літати, а соловейка співати. Бережи честь змолоду, а здоров’я під старість.
(Нар. творч.)
2. Розподільний диктант.
Завдання: записати подані
словосполучення у два стовпчики: І — перехідні дієслова, ІІ — неперехідні
дієслова.
Пишуть твір, малює на дошці, їхати в метро, підійшли
до школи, вивчив вірш, заспівав пісню, відрізати хліба, не прочитав оповідання,
бережіть природу, грає у футбол, не помітила помилки, підійти до школи,
стрибнути з трампліна.
3.Творче завдання
Скласти
з кожним із поданих слів по два речення так, щоб дієслова були то перехідними,
то неперехідними
Читати, збагнути, вивчити, виконувати,
будувати, дописати.
4. Перекладіть словосполучення українською мовою і
запишіть. Визначити перехідність
дієслів.
Заслуживать внимания, ждать ответа, простить сына, учить языку, плыть по течению, считать другом, видеть собственными глазами, говорить на украинском языке, рассказывать о празднике, встретились во время антракта.
Надішліть ваші роботи для перевірки та оцінювання.