26. 05. 22 р.
Тема:"Повторення та узагальнення вивченого в 5 класі".
1. Мозкова атака.
Відгадати загадки за звуками і скласти вислів з трьох слів:
1) Приголосний, глухий. Моя пара [х].
2) Приголосний, твердий, дзвінкий. Не маю пари. Знайдіть мене у слові рак.
3) Голосний, ненаголошений. В алфавіті позначають першою літерою.
4) Приголосний, глухий. Моя пара [з].
5) Голосний, наголошений. В алфавіті позначають першою літерою.
6) Приголосний, твердий, дзвінкий. Моя пара [ф].
7) Приголосний, м'який, дзвінкий. Не маю пари, знайдіть мене у слові рясно.
8) Голосний, ненаголошений, зараз позначаю один звук. В алфавіті позначають останньою літерою.
9) Приголосний, твердий, глухий. Моя пара [д].
10) Голосний. Наголошений. Але навіть у ненаголошених складах вимовляюсь чітко. В алфавіті мене поставили після літери т.
11) Голосний, ненаголошений, позначаю два звуки. В алфавіті є восьмою літерою.
12) Приголосний, глухий. Моя пара [з].
13) Приголосний, пом'якшений, дзвінкий. Моя пара [ф].
14) Голосний наголошений. Завжди позначаю один звук і пом'якшую приголосний.
15) Приголосний. твердий, глухий. Моя пара [д].
Краса врятує світ.
Завдання на звуковий аналіз
- Який розділ науки про мову ми з вами тільки-но згадали? (Фонетика)
- 2. Зробити звуковий розбір слів:
М'ята, врятує, щільний, Україна, переплітається, безсмертник.
3. Усне завдання:
Правильну вимову відображає фонетичний запис слів у рядку
А кожух [коужух]; левада [леивада]
Б приносить [приносиет']; походжає [походжай´е]
В голубка [гоулупка]; свято [с'в'ато]
Г промінчик [пром'ін'чиек]; земля [зеимл'йа]
Д кишеня [киешен'а]; зозуля [зозул'а]